Politica de Returnare

1. TERMENI SI CONDITII:

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative , Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel :

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
AV Sound Company S.R.L. (AVmall.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
AV Sound Company S.R.L. (AVmall.ro) va returna contravaloarea comenzii, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare. In cazul retururilor la comenzile sub valoarea de 500 lei, c
osturile de livrare sunt suportate de catre CLIENT indiferent de dimensiunea sau de numarul de colete, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre AV Sound Company S.R.L. (AVmall.ro), ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat, a existentei unui viciu ascuns sau a unui viciu de fabricatie, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare, precum si in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare initiate de AV Sound Company S.R.L. (AVmall.ro).
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere : click AICI (logare obligatorie) sau cerere pe adresa de email info@avmall.ro si veti primi Cererea Retur Produs in format PDF in maxim 24 ore
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare:

1) Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
2) Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
3) Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
4) Produsele comercializate ca desigilate nu se pot returna
5) Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
6) Inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
7) Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
8) Lazi, cutii, genti, vitrine sau frigidere frigorifice sau orice alt gen de produs de acest tip.
9) Casti intra-auriculare (in-ear)
10) Produse de tip comanda, indiferent de categoria de produse, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta, facuta online sau pe email, nu pot fi returnate
11) Doze Pick-Up, Ac pentru Doza Pick-Up, Solutii de intretinere/curatare Pick-Up, si orice astfel de produs ce intra in categoria consumabile
12) Media playere sau Playere de redare audio-video in care au fost instalate programe aditionale (Third Party). Orice produs electronic caruia i s-a efectuat update de firmware neoficial (custom).
13) Cablurile audio-video achizitionate la metraj, conectorii aferenti care se monteaza prin lipitura sau montare mecanica si alte produse de acest gen care se taie la o dimensiune dorita de catre client.


Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.


2. DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform celor de mai jos:


S.C AV Sound Company S.R.L (AVmall.ro) - Departament Service & Retur

Telefon: 0749 429 099 / 0761 663 030

eMail: info@avmall.ro

Program de lucru: L-V 10.00-18.00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru, prin curierat rapid (recomandat Cargus Curier sau Fan Courier, exclus Posta Romana). Formularul se poate descarca de pe site. Acesta trebuie completat vizibil cu datele dvs, poate fi printat si expediat odata cu produsul sau se poate trimite pe mail la adresa info@avmall.ro

Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar


3. DE RETINUT:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 6.5%. Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1.5%.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Pentru informatii detaliate citeste Ordonanta de urgenta nr 34/2014