Ai gasit mai ieftin? Suna pentru cea mai buna oferta!
Oferta personalizata si reducere pentru 2 sau mai multe produse. Suna acum si afla!
Dezvoltați sunete uniceAl doilea instrument muzical din gama noastră TORAIZ, AS-1 este un sintetizator analogic monofonic, ce aduce noi posibilități creative în studio și pe scenă. Comenzile sale intuitive includ butoane de parametri care vă permit să efectuați atât modificări subtile, cât și semnificative ale tonului muzicii dvs. pentru a vă crea propriul sunet personalizat. În plus, puteți utiliza tastatura stil panou tactil și glisorul pentru a manipula sunetele în timpul spectacolelor. TORAIZ AS-1 este acționat de un motor analogic sincronizabil în mod real, complet programabil, bazat pe circuitele analogice discrete din Sintetizatorul Profet-6 al instrumentului Dave Smith. De asemenea, moștenește 7 efecte interne de la sintetizatorul Prophet-6, precum și o distorsiune digitală nou-nouță. |
Pregătiți-vă să experimentați: efectuați un model de acord care se repetă și schimbați-l în timp real, încercați diferite scale, potriviți scale cu o piesă în timpul redării și multe altele.
Oferiți un avantaj prestației dvs. cu secvențiatorul în 64 de pași. Înregistrarea pas cu pas a modelelor, schimbarea cheii muzicale, editarea sunetului fără editarea modelului − totul este posibil.
Creați modele și mai complexe conectând sintetizatorul TORAIZ AS-1 la samplerul live TORAIZ SP-16 în timp real prin MIDI. Sau luați-l în cabină și conectați samplerul la echipamentul DJ prin Pro DJ Link: CDJ-urile redau piesa, TORAIZ SP-16 adaugă loopuri și one-shoturi, iar TORAIZ AS-1 generează derivații analogice unice.
Utilizați Soundtower Inc. Sound Editor pentru a vizualiza detaliile programelor dvs. într-o singură interfață grafică și pentru a experimenta liber prin editarea parametrilor direct pe PC sau Mac. Urmăriți videoclipul aici.
Important: Conținutul acestei descrieri de produs a fost tradus automat și poate conține erori atât de vocabular, cât și de sintaxă și gramatică.
Specificatii | Specificații Generare de sunete Sinteză analogică Programe 99 de programe x 10 bancuri (5 bancuri din fabrică, 5 bancuri ale utilizatorului) * Fiecare program include propriul său model de secvențe * Poate configura până la 13 programe preferate care pot fi înregistrate Lățime 267,4 mm Înălțime 68,6 mm Adâncime 177,7 mm Greutate 1,4 kg Sursă de alimentare Accesorii incluse Adaptor CA Cablu de alimentare Ghid de pornire rapidă Garanție Parametri de sinteză Oscilator 1 Frecvență Lățime impuls Sincronizare (Oprit, Pornit) Forme de undă oscilator 1 (variabile continuu) Triunghi Dinți de ferăstrău Impuls cu lățime variabilă Oscilator 2 Frecvență Fin Lățime impuls Urmărire cheie (Oprit, Pornit) Frecvență redusă (Oprit, Pornit) Forme de undă oscilator 2 (variabile continuu) Triunghi Dinți de ferăstrău Impuls cu lățime variabilă Oscilatoare Slop Consolă de mixare Nivel oscilator 1 Nivel oscilator 2 Nivel secundar Nivel de zgomot Filtru trece jos Cutoff Rezonanță Cantitate cheie (oprit, jumătate, complet) Viteză (Oprit, Pornit) Filtru trece sus Cutoff Rezonanță Cantitate cheie (oprit, jumătate, complet) Viteză (Oprit, Pornit) Carcasă filtru Cantitate filtru trece jos Cantitate filtru trece sus Atack Decay Susținere Eliberare Carcasă AMP Cantitate Viteză (Oprit, Pornit) Atack Decay Susținere Eliberare Glide Rată Oprit, Pornit Mod (Rata fixă, Timp fix, Rata fixă A, Timp fix A) LFO Frecvență Sincronizare (Oprit, Pornit) Cantitate inițială Forme LFO Triunghi Dinți de ferăstrău inversați Dinți de ferăstrău Pătrat Aleator Destinație LFO Frecvență oscilator 1 Frecvență oscilator 2 Lățime impuls oscilator 1 și 2 Întrerupere filtru trece jos Întrerupere filtru trece sus VCA Sursă de modulare Carcasă filtru Cantitate oscillator 2 Destinație modulare Frecvență oscilator 1 Formă oscilator 1 Lățime impuls oscilator 1 Întrerupere filtru trece jos Întrerupere filtru trece sus Efecte Sfaturi efecte 1 Întârziere bucket-brigade Distorsiune Modulație inelară Sfaturi efecte 2 Chorus Phaser de joasă rezonanță Phaser de înaltă rezonanță Maestro Phaser Parametri Fiecare efect are 2 parametri reglabili Secvențiator Parametri Cheie, viteză, întoarcere (Oprit, Pornit) pentru fiecare pas BPM (partajat cu arpegiator) Divizare timp (partajat cu arpegiator) Lungime pas Sus la 64 de pași Arpegiator Mod Sus Jos Sus + Jos Aleator Alocare Gamă 1 ~ 3 octave Parametri BPM (partajat cu secvențiator) Divizare timp (partajat cu secvențiator) Controale performanță Tastatură Tastatură tactilă cu 13 taste 22 de scale presetate 9 octave: C0 ~ C9 (utilizați cu parametri de frecvență 1 și 2 oscilator) Parametri slider (sunt posibile mai multe alocări) Frecvență oscilator 1 Frecvență oscilator 2 Cantitate filtru trece jos Cantitate filtru trece sus Cantitate JFO Mixaj FX 1 Mixaj FX 2 Afișaj OLED Poate accesa toți parametrii Parametri care pot fi controlați MIDI Aftertouch Cantitate Destinație Aftertouch Frecvență oscilator 1 Frecvență oscilator 2 Întrerupere filtru trece jos Întrerupere filtru trece sus VCA Cantitate JFO Gamă Pitch Bend Sus la -/+ 12 semitonuri Altele Mod cheie Redus Ridicat Ultimul Retrigger redus Retrigger ridicat Ultimul retrigger Tuning alternativ 17 reglaje presetate Terminale Ieșiri stereo 1 IEȘIRE AUDIO L/R (mufă TS de 1/4 inchi) 1 CASTI (mufă de telefon stereo de 1/4 inchi) MIDI 1 INTRARE MEDIE (5P DIN) 1 IEȘIRE MEDIE/TRECERE (5P DIN) USB 1 port B USB Altele 1 INTRARE DECLANȘATOR (mufă TS de 1/4 inchi) Intrare trigger Poate conecta un comutator general de picior sau semnale audio de intrare Poate seta operarea dintre 4 tipuri: Pedală Declanșator Gate Declanșator-Gate |
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate.
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!