Ai gasit mai ieftin? Suna pentru cea mai buna oferta!
Oferta personalizata si reducere pentru 2 sau mai multe produse. Suna acum si afla!
Amplificatorul ECI 6DX combina un set de caracteristici speciale, cu tehnologie audio de ultima generatie si sunet real Electrocompaniet.
Streamerul incorporat este extrem de puternic, flexibil si usor de utilizat. Prin intermediul lui se pot accesa servicii muzicale, cum ar fi Tidal, Qobuz sau Spotify.
De asemenea, muzica poate fi redata din smartphone sau tableta. Hardware-ul puternic asigura că toate formatele populare sunt acceptate (inclusiv DSD) si ca actualizarile software continue pot sprijini cele mai recente si mai bune servicii de streaming. Streamerul are acelasi ADN ca si ECM 2 si noua linie de produse EC Living.
Aceasta inseamna ca puteti utiliza aceleasi aplicatii si aceeasi interfata si puteti reda toate aceleasi muzica pe toate unitatile. In acest fel, nu trebuie sa alegeti intre high-end si multi-room, sau flexibilitatea si calitatea audio.
Toate unitatile sunt la fel de flexibile si vor functiona la fel de bine impreuna. ECI 6DX poate fi operat de aplicatia intuitiva iOS si Android, interfata web universala sau cu telecomanda IR directa.
Toate sistemele Electrocompaniet de streaming folosesc aceeasi aplicatie si interfata web.
Specificatii | Digital section: D/A converter 24 bit/192 kHz Sample rate converter 24bit / 192kHz Inputs SPDIF, 2x Toslink, 1x USB USB: asynchronous up to 24bit/ 192kHz supported SPDIF: 24bit/ 192kHz Toslink: 24bit/ 96kHz Streamer section • Advanced 802.11 AC WiFi with MIMO • 1x Gigabit Ethernet (1000Mbps) • 1x USB for external storage • iOS, Android and web app Streaming services • Spotify Connect • TIDAL • WiMP • Qobuz • AirPlay • Internet Radio • DLNA as renderer Supported formats: • All popular formats including: WAV/WAVE, MP3, AAC+, Vorbis, AC3, DTS, ALAC, FLAC, APE, WMA, up to 192kHZ/24bit, DSD, up to DSD 128 (5.6 MHz) Preamplifier section Input impedance ( Balanced input ) 47Kohm Maximum input level 10 Volt RMS Noise floor ( 1Vrms, 20 - 20 kHz, balanced) -135 dB THD + N (1Vrms, 20 - 20 kHz, balanced) <0.004% Gain (Balanced) 0 dB Amplifier section Output Impedance < 0,02 Ohm Frequency response 1 − 150 kHz Channel separation > 120 dB THD ( 20 - 20 kHz) < 0.004% Maximum peak current >100A Damping factor 8 ohm load >350 I Input sensitivity 120W output 1.3Vrms Input sensitivity HT 120W output 1Vrms Gain HT Input x36 (31 dB) Rated output power 8 ohms 2 x 125 W 4 ohms 2 x 200 W 2 ohms 2 x 370 W Power consumption 110 W Standby 1W (no load or signal) Dimensions Width 465 mm / 18.3 inches Depth 405 mm / 16 inches Height 128 mm / 5 inches Weight 20Kg / 44 lbs. |
Tip Echipament | Solid State |
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate.
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Electrocompaniet - amplificarea ca forma de arta
Nu putini producatori din lumea audio au incercat sa foloseasca sintagme legate de perfectiunea sunetului in sloganele lor, doar ca foarte putine dintre au reusit sa se si apropie de aceasta. Printre acestea, produsele marcii Electrocompaniet, originare dintr-o tara, Norvegia, cu mai putini locuitori decat multe dintre marile orase contemporane.
Se intampla prin 1973, cand, la una dintre conferintele AES (Audio Engineering Society), profesorul si inginerul finlandez Matti Otala a prezentat un studiu legat de o distorsiune numita de el Transient Intermodulation (TIM). Aflat in public, inginerul de sunet norvegian Svein Erik Børja a facut imediat legatura cu distorsiunile pe care le auzea de ani de zile la toate amplificatoarele sip e care nu reusise sa le descrie. Intors in Norvegia, Svein Erik Børja a mers la Electrocompaniet cu lucrarea profesorului Otala si i-a convins pe inginerii de acolo sa incerce sa construiasca un amplificator care sa tina cont de aceste distorsiuni si sa le elimine. Dupa 3 ani de cercetari si munca asidua, rezultatul s-a numit “The 2 Channel Audio Power Amplifier”, care avea sa devina cunoscut drept primul amplificator fara distorsiuni TIM. Recunoasterea suprema a venit imediat de la editorii revistei considerate pe atunci Biblia domeniului, The Audio Critic, care-si incheiau recenzia cu o fraza ajunsa celebra: -Impatimiti ai sunetului, luati de aici! Acesta este amplificatorul cu cel mai bun sunet din lume!-
De atunci, numele Electrocompaniet a devenit sinonim cu amplificarea de clasa, iar produsele marcii se vand in peste 50 de tari din intreaga lume. Pionieri ai sunetului cat mai apropiat de perfectiune, norvegienii de la Electrocompaniet au fost si cei care au promovat o noua filozofie in domeniul audio, filozofie al carei principiu de baza era ideea ca nu trebuie sa ignori ceea ce-ti spun urechile, indiferent de rezultatele masuratorilor unui aparat. Cu alte cuvinte, intai asculta si abia apoi vezi daca mai ai nevoie de masuratori sau nu.
Indiferent de tipul de muzica si de marcile preferate, un lucru e cat se poate de clar: Electrocompaniet este unul dintre numele cult in domeniu si unul dintre putinele care au dus amplificarea la nivel de arta.