Cum Cumpar?

Cum Cumpar?
Produsele pot fi comandate prin apasarea butonului Cumpara Acum din dreptul fiecarui produs aflat in listele de preturi ale site-ului.
Prin apasarea butonului Cumpara Acum valoarea produsului se va adauga la lista de produse comandate de tine (Cos de Cumparaturi). Puteti adauga mai multe produse, ele vor fi introduse pe rand in Cosul de Cumparaturi.

Pentru a finaliza comanda, in pagina de vizualizare a Cosului de Cumparaturi vei vedea produsele comandate, urmeaza sa completezi datele de livrare: nume si prenume, numarul de telefon (unde vei fi contactat de curier pentru livrare), adresa de email (unde vei primi confirmarea primirii comenzii si alte informatii legate de produs/produse), adresa de facturare (automat se va completa adresa de livrare, daca in schimb doresti ca adresa de livrare sa fie alta, va rugam sa o introduceti pe aceasta), orasul si judetul.
Nu trebuie sa fiti autentificat sau sa va inregistrati pentru a efectua o comanda.

Dupa completarea tuturor acestor informatii apasati butonul Trimite Comanda. (Ai grija sa completezi campurile obligatorii, campul pentru completarea CNP-ului este optional!). Daca doresti sa lasi un mesaj/nota sau observatie in momentul comenzii, poti completa rubrica Observatii
Daca doresti sa platesti cu cardul (in rate sau nu) poti selecta din pagina acest lucru, dupa ce vei apasa butonul Trimite Comanda, vei fi redirectionat pe pagina procesatorului de plati online EUPlatesc.ro.
Daca optezi pentru plata cu ordin de plata, vei fi contactat in cel mai scurt timp de un consultant AVmall pentru a primi factura proforma/fiscala si a stabilii datele privind livrarea produsului
Poti opta pentru crearea unui cont de utilizator sau poti comanda fara cont, doar prin completarea unui mic formular mentionat mai sus
Prin completarea datelor tale si prin apasarea butonului Trimite Comanda, comanda ta va fi trimisa catre operatorul site-ului care te va contacta in cel mai scurt timp.

Comanda se mai poate face prin :
* Comanda prin email : Este necesara furnizarea adresei, numarului de telefon si numelui complet, precum si datele firmei in cazul in care doriti emiterea facturii pe persoana juridica.
* Comanda telefonica

Cum se face livrarea ?

Livrarea produselor se face conform datelor mentionate in această pagina.
Timpii de livrare se aplica din momentul confirmarii comenzii, exceptand zilele nelucratoare. Daca comanda se face online/telefonic pana in orele 16 poate fi procesata in aceeasi zi, daca comanda se va face dupa ora 16, se va procesa urmatoarea zi.


Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe AVmall.ro pot fi urmarite direct din contul tau, facut pe AVmall.ro
De asemenea, vei primi prin SMS/email (serviciu oferit gratuit) informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate si numarul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca inaintea finalizarii unei comenzi sa bifezi optiunea “Doresc sa primesc SMS-uri despre evolutia comenzi


Livrarea


BUCURESTI:
Livrarile in Bucuresti se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “IN STOC”. Livrarea se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii.
Livrarile de fac de luni pana vineri intre orele 10:00-18:00.
Sambata este zi lucratoare ( Orar 10.00-14.00 ) doar pentru procesare comenzi, consultanta, nu si pentru livrari!
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 299 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 299 lei, se percepe o taxa de curier fixa de 20 lei (TVA inclus), indiferent de numarul de produse comandate, daca insa volumul produselor comandate este mare sau greutatea acestora depaseste 20kg, taxei mai sus mentionata de 20 lei/colet se va adauga cate 1,5 lei (TVA inclus) pentru fiecare kilogram. Exemplu: Coletul va avea 21kg = 20lei + 1,5 lei x 20kg = 50 lei (TVA inclus)
Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. Pot aparea intarzieri cauzate de : epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

IN TARA:
Livrarile in tara se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “IN STOC”. Livrarea se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Livrarile in tara se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare ca s-a efectuat expedierea coletului. Acesta contine numarul de AWB si firma de curierat (Fan Curier) prin care se livrează comanda dvs.
Livrarile de fac de luni pana vineri intre orele 10:00-18:00.
Sambata este zi lucratoare ( Orar 10.00-14.00 ) doar pentru procesare comenzi, consultanta, nu si pentru livrari!
Livrarea se face GRATUIT in tara pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 500 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Aceasta gratuitate este valabila doar in orasele din Romania unde Fan Curier are punct de receptie, pentru locatiile in afara acestor centre de prelucrare se plateste suplimentar 1.20 lei/km parcurs ( TVA inclus)
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 500 lei, se percepe o taxa de curier fixa de 20 lei (TVA inclus), indiferent de numarul de produse comandate, daca insa volumul produselor comandate este mare sau greutatea acestora depaseste 35kg, taxei mai sus mentionata de 20 lei/colet se va adauga cate 1,5 lei (TVA inclus) pentru fiecare kilogram. Exemplu: Coletul va avea 38kg = 20lei + 1,5 lei x 37kg = 75,5 lei (TVA inclus)

Aici aveti lista cu localitati : http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf
Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost înregistrate in baza de date. Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

Pentru informatii suplimentare va rog nu ezitati sa ne contactati, gasiti datele la rubrica CONTACT

Exceptie de la livrare gratuita sunt produsele pentru tratamente acustice, acestea avand un volum foarte mare, astfel incat indiferent de suma totala a produselor comandate, costul transportului va fi suportat de catre client. Va fi agreat de comun acord curierul care va efectua livrarea.


Informatii utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon şi/sau adresa de e-mail date disponibile in email-ul de confirmare a preluarii comenzii sau la Contact
Este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maximum 24 de ore la adresa de e-mail : info@avmall.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Sesizariile facute mai târziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare.


Detalii privind plata cu cardul online cu sau fara rate:
*In ceea ce priveste acest aspect, noi AVmall am ales sa lucram cu EuPlătesc.ro, una dintre cele mai titrate companii de profil din Romania, in cele ce urmeaza cateva informatii despre procesatorului:
EuPlătesc.ro este un serviciu oferit de catre EuroPayment Services. EuroPayment Services s.r.l are o experienta din 2004 ca integrator de solutii de e-commerce si procesator de tranzactii online cu carduri bancare.
EuPlatesc.ro va ofera un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitenta, folosind cea mai sigura tehnologie de autentificare - 3DSecure.
EuPlatesc.ro dispune un sistem de gestiune a platilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde in lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzactionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizeaza solutii anifrauda avansata care, impreuna cu sistemul Verified by Visa de la VISA si MasterCard SecureCode de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de frauda electronica.
EuPlatesc.ro va ofera o solutie de tranzactionare rapida, solida si sigura prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).
EuroPayment Services s.r.l. a este certificata ISO/IEC 27001:2013 (Sistemului de Management al Securitatii Informatiei) si SR EN ISO 9001:2008 (Sistemului de Management al Calitatii).
Aceste certificari se adauga la certificarea PCI-DSS 3.0 Level 1 si confirma preocuparea EuPlătesc.ro de a imbunatati continuu a calitatii serviciilor livrate clientilor nostri (banci, comercianti, cumparatori) cat si faptul ca eforturile noastre respecta standardele în domeniu.